sista dagen :)

Sitter just nu engelska lektionen o gör ingenting då jag är färdig med allt i engelskan plus alla andra ämnen! Jag som trodde det skulle gå åt skogen med alla inlämningsuppgifter men så blev det inte :) kan ju säga att jag redan har tagit sommarlov ;) igår var det sista måndagen på parkskolan i hela mitt liv! Känns sjukt asså...
idag har jag mitt sista prov också kanske inte lika kul men men det är bara att köra på och hoppas på det bästa ;) snart bär det av Tyskland, det är liksom nu på torsdag och kommer hem på söndag kvällen i Sverige! Sen på måndagen blir det ingen skola för mig då jag ev ska opereras. Sen så är det 12 juni och ska försöka överleva skoldagen för invänta bästa kvällen på länge! Sen så är det min födelsedag och skolavslutningen och då var nian o hela parkskoletiden slut :D
nu ska jag ragga prov i kemi o sen stece på so:n sen musikuppspelning vilket inte kommer går så bra, men tar lite slöjd på det då man bara kan chilla lite och avslutar med tyska...







Namn, Mail, Blogg,