ännu en dag närmare allt

Tog sovmorgon imorse oja det var behövligt! vid tolv åkte jag upp till stallet, red ut med Thifany vilket är en härlig känsla då hon är en riktig skogsmulle häst :) hon går bara där o myser o gå på i sitt eget tempo. Nellie fick vila idag då jag kände för att ta en lugn o kontrollerad ritt i skogen idag, vilket det inte blir på Nellie tyvärr... Men snart lär väl hon sig också får man väl hoppas!
 
vid tre åkte jag till min far för att fira våran julafton då de åker till Vetlanda imon. men bli rikare iaf :P o pappa blev glad över sin julklapp, han är bland de lättaste att köpa något till för jag vet vad han behöver/använder eller vad man ska säga ;) 
 
Imon har vi morgonpasset i stallet oja det är mindre tagade men ska nog ta en morgonritt med båda pollisarna men tar nog nellie först eftersom hon är så på i ridningen odå kan det vara skönt att avsluta med en lugn o mysig ritt på Thifany sen ;) efter vet jag faktiskt vad som händer, eftersom stallet redan är fixat vid nio på morgonen ;)
Men det blir väl att slå in de sista julklapparna antar jag 
 
bjuder på en gamal bild från början av året :P








Namn, Mail, Blogg,