Helgen

Som ni märkt har jag inte bloggat nu under helgen. Det är för att jag har haft så fullt upp.

Men i Fredags var i O-hamn och firade midsommar.

Kan säga att man hade skit kul. Träffade nya kompisar. ut o gick med hunden ja allt. Vann även tvålkastar tävling. Fast jag vet inte hur, för jag bara kastade lite. hehe... i vinst fick man då ett par diskborstar, men byte mot em mycket bättre sak. vi gick väl hem runt ett på natten kanske, Varr i alla fall hem halv två. somnade nog inte förrens två. Träffade även annat folk den kvällen med.
BTW! Kännade även 60 kr på att äta älgkött me!

Sov nog till halv elva dagen efter såklart. Blev att åter vända till dem vi firade midsommaraftonen hos. Blev att äta tårta igen. Jippie eller inte kanske. Mitt upp i allt börjar det regnar med. Och klockan började bli mycket med så åkte hemmåt. sen bar det av till´Timmernabben med, fira lite hos mammas kompis. Spelade kubb och kort. vi åkte nog hem runt halv tolv kankse.









Namn, Mail, Blogg,