Sorry

Har inte bloggat idag pga av massvis av anledningar... Men jag lever ju ett liv utanför bloggen med och det måste jag leva ;)
Men mina känslor går upp och ner ständigt, en stunden är jag ledsen andra jätte glad men allt går ut på ett en ända sak. Och det är jag Älskar just dig! <33
 

Idag har jag överlevt skoldagen och höll på att ta kol på mig själv på idrotten som vanligt.. not good men så är det, men lever gör jag :) 
Har även skrittat ur på Nellie idag då on gjorde ett sådant dunder fint pass igår, och planerna är riktigt gryma men kommer inte säga dem än ;)
 
 
Just nu sitter jag o skrattar åt barnsliga Nicki Pedersen o ja han tar hem priset ikv för det haha! Men kollar hur det går för Dackarna och vi går inte vidare.. vilket är trist så nu ska jag ta o tänka över hur jag ska göra inför nästa år! Om ja ska byta t Vetlanda elr ej, detberor på om Emil blir kvar EVS ;) Så ja :P
 
Imon och frdag blir det inte så jätte mkt upptadering då jag sover i O-hamn tors-fre och har inte lika stor tillgång till en dator som vanligt, men ska försöka fixa några inlägg iaf :)
 
Min fina Elit häst som aldrig kommer få visa det hon kan längre...
 
Blev glad nu när jag kom in på bloggen och såg att det var en stor ökning :) Känner större motavtion till att blogga då :) men ni får ta o kommentera oxå ;)
 








Namn, Mail, Blogg,