Power hit och Power dit

Huvudvärken tar kol på mig!! 
Just så är det just nu iaf, har jobbat med mitt muntliga tal som jag har imon, fick lite panik då det blev över 5 minuter när vi max får ha fem minuter... och vem vill igenltligen stå där upp i fem minuter!? tydligen jag O.o man kan ju ta vara på chansen när minsta är 3 minuter, men det ville visst inte jag :P
Men har enbart ca 30 sekunder tillgodo till Powerpointen och hur jag ska lyckas fördela de 30 sekunderna mellan talet vet jag inte. Får ett enkelt inte andas för mycket ;P men kan ju dra igenom det j'vligt snabbt och ändo hamna över 3 minuter helt klart, får se om jag orkar fica powerpointen eller ej, men måste typ av något tekniskt hjälpmedel så powerpointen blir det lättaste tycker jag...
Ska i prata om mobiltelefoni i fem minuter kan känns drygt men ja, något ska man ju prata om så...
Nä nu åter till arbetet -.-








Namn, Mail, Blogg,