Kalmar o snart stallet

Fick iaf sova till halv elva idag :) så piggare är man nu!
Åkte in till Kalmar o handlade lite. blev ett par ny jeans samt en tröja. skulle även har köpt ett par ny skor då mina är trasiga... men min storlek fanns inte konstigt nog O.o men de skulle ta hem min storlek för jag ett par nya skor :) köpte även lite block, mer blev det inte men lite nya kläder blev det :)
 
Snart åker jag upp till stallet för att rida på pållarna :) ska prova fem olika sadlar på Nellie då vi inte har nog allround sadel till henne och den jag har nu är A-L's och den är inte den bekvämades men det har blivit bättre! men vi vill ha en egen sadel till henne :)
I övrigt går det jätte bra med Nellie just nu :) vi har börjat trava och hon är väldigt taggad och det känns jätte kul att rida henne!
 
Thifany blir det mycket dressyr arbete på då hon behöver det :) men han gjort jätte stora framsteg sen "olyckan" och är jätte trevlig att rida dressyr på nu! vi har ju även fått en ny dressyrsadel elr ny är den ju inte utan det är lurifax's gamla som A-L's har tagit hem från Anna's och den sadel jätte härlig att rida i :) så blir ett dressyr pass på ängen tror jag faktiskt :)
 
funderar även på att göra ett inlägg om en sak som jag bara har nämnt lite om... men det återstår att se om personen går med på det ;)
 
Thifany
 
 








Namn, Mail, Blogg,