En lugn förmiddag med en fullspäckad eftermiddag!

En lugn förmiddag med en fullspäckad eftermiddag helt enkelt ;)
Börja med att man blir väckt av ett sms från sin far hmm ja så kan det vara ibland, tack o lov vlade min mobil bort hans samtal på morgon helt konstigt nog O.o mobilen måste typ känna av att om jag inte rört mobilen efter åtta på morgonen så sover jag helt enkelt och vill inte bli väckt :P nä men jag vet inte varför den gjorde så ??
 
Men tog förmiddagen till att fixa färdig speedwaybloggen o jag är faktiskt nöjd med den :) och hoppas på att det kommer bli en bra fortsättning med den oxå :)
 
Eftermiddagen spenderades i stallet som vanligt, inte lätt när två hästar ska motioneras ;) Tog ett fint dressyrpass på Nellsan och hon gick riktigt bra och två galoppturer i ute i skogen har gjort sitt! det märktes verkligen :D hon går mycket bättre och lugnare i galoppen på banan nu :)
Tog en lång promenad med thiffen på ca 1 timme och fy vilken fin hund jag har, oja det ska vara hund ;) Hon följer med hela tiden och har koll på en ständigt plus att man kan ha henne lös stundvis. Precis en  hund dåva ;)
 
Vi vet inte än vad som är felet, men blodprover ska tas och skickas så får vi se om de ger några utslag på något helt enkelt, vilket man hoppas faktiskt konstigt nog, men det är ju så man vill ju inte gå runt och vara sjuk inte vet vad är medans man kan veta var det är och må bra igen! 
Så nu blir det promenader varvat med tömkörning som förhoppningsvis slutar med vagn sen :) Hon kan nu gå längst fram i bra tempo utan problem så det skulle funka asbra :)
Ja sen få man ju komma igång lite om man ska göra det man har tänkt också, ska planera in en till grej i mitt fullpackade schema om dagarna, får väl ta i kraft med planering varje dag och fullfölja dem också ;)
 
Kommer ev. blogga lite mer sen :)
glöm inte bort den andra bloggen nu http://speedwaytjejen.blogg.se :)








Namn, Mail, Blogg,