En ständig smärta

Ibland känns det för jävligt.. Att alltid få ha smärtan med mig varje dag. Att varje dag vakna med smärtan vet att den alltid kommer finnas där. Men att det finns perioder då allt är värre då allt kommer på en gång. Det finns perioder då det känns lättare men det finns aldrig den stunden då man inte känner något. För den lilla smärtan kommer alltid att vara där finnas där för all framtid. Det går inte att bota hur lätt som helst det ända är att ta mängder av tabletter som kanske inte hälper ändon.
Jag kommer alltid få leva med den lilla smärtan och ibland är det värre. Nu är det den värsta perioden och det tar tid att komma ur den. Det är en tidsfråga tills man blir bra igen.. Jag levt med det i många år och minns hur illa det har varit alla gånger, jag minns hur lång tid det tar och jag vet att jag aldrig blir av med det.
Jag kommer att kämpa och vara glad för att slippa känna smärtan ibland de få stunder jag kan få. 
Jag lever med smärtor i handleder, knän, ben och fotleder och ett huvud som ständigt gör ont. Vissa dagar bättre andra dagar värre. Jag vill bara säga att jag lever en ständig smärta. Jag vill bara skriva av mig och känna en lättnad. 
Jag vet att det kommer bli bra men det kommer aldrig bli 100 det kommer alltid finnas där, men det finns stunder då jag tänker på annat och känner smärtan. De stunderna är få men de finns och jag ska ta vara på dem.
Min smärta mitt liv
 
"Jag vill bara skriva av mig och känna en lättnad." 








Namn, Mail, Blogg,