sista torsdagen på skolan!

Idag är det sista torsdagen på parkskolan :) helt okej faktiskt! Kollar på min sista idrottslektion idag ;) pallade helt enkelt inte att vara med, nä men har träningsvärk i hela kroppen sen igår.
idag får jag tillbaka mitt engelskaarbete o det ska bli kul vad man får för betyg på det :) ligger mycket tid bakom det o lite pengar oxå ;)
idag hämtar vi ut mitt pass o tänkt det är bara en vecka kvar tills jag åker t Berlin igen :D senare idag blir det stallet ;) skit taggad t helgen faktiskt fast det gäller hoppning! Men allt kraft hämtar jag från Dackarnas framgång iår, de e liksom som ett bevis att föra årets resultat inte påvärkar årets! Det gick ju dåligt för mig föra året så varför skulle inte det vända för mig oxå ;) första tävlingen gick ju bättre än väntat! Så kanske lite press o bara ha kul kanske det funkar?? Ja det återstår att se ;)







Namn, Mail, Blogg,