Livet rullar på mer än bra

Redan till helgen blir det toppen, äntligenpå typ flera helger lägger jag tid på mina bästa vänner. Ser fram imot bluesfestivalen och allt, samt hela helgen. Ska bara lyckas trycka in hästen också. Ska ju tävla i Nybro den 2 juni i hoppning Wopa! Ni läste rätt hoppning är det som gäller o jag har inte hoppat med henne på år känns det som men vi kör som det rycker och med ett leende in på banan kan inget får oss att falla.
Åter mitt rullande liv nu!
6 juni är ju röd dag vilket är början på ett toppen liv. 7 juni åker jag och mormor till Berlin och kommer hem på måndag morgon alltså den 11 Juni! Mer än grymt helt enkelt säger jag bara! för sedan 12 juni bli det bästa i mitt liv, den kvällen kommer jag vara så glad och lycklig och inse vilket underbart liv jag lever! För sedan fylla år den 14juni hmmm 16 på pappret men 17 i själen inte lätt det ;) 15 juni tar helvet slut och jag kan bara blicka fram över ett framtids fullt liv men nya krafter. Sommaren 2012 kommer vara den sommar som jag kommer minnas i all evighet!








Namn, Mail, Blogg,