Jag skulle göra allt

Jag skulle göra allt för att få min vilja igenom, göra det som får mig att må bäst, Få folk att inse att det är just det som är bäst för mig just nu. Det finns saker jag vill göra men jag kan inte säga att det är det bästa för mig får jag vet att den persone naldrig kommer förstå att det är bäst för mig. Bara för att person alltid har funnits brevid mig och tror att det vet vad som är bäst för mig så är det inte så alltid tyvärr.

Vad mina drömmar är kan ingen veta, det är drömmar som jag aldrig har sagt eller skrivit till någon, det finns en sak jag vill göra men det tar imot att få det igenom. Men ne dag är det jag ka nsom kan stå där och visa att det var det här jag ville och se vad jag har nu.

Om jag kunde följa mig själv och bry mig om de som stoppar mig, bryta mig loss oh vara fri och lyssna på mig själv, jag tror det kan var det bästa för mig. 







Namn, Mail, Blogg,