sista riktiga skoldagen imon

Sista betygs dagen imon i skolan sen har man överlevt hela nian! Kan säga att nian är motsatsen mot var åttan var! Ändrats som person helt och hållet. Gjort saker som skulle ses vara omöjliga.
mycket känslor har det varit och som person har jag blivit starkare och tror mer på mig själv. Skulle nog inte ha klarat av nian om jag inte hade fått den utmaning jag gav mig själv i början! Den utmaning som jag har fått fixa helt själv med alla imot mig lite som mycket, alla har någon gång ställt frågan om jag verkligen ska fortsätta. Men det är tack vare det jag klarade de två första månaderna på året, har aldrig blivit utsatt för så mycket hemskheter tätt in på varandra. Men det är tack vare att jag började tro på mig själv som person o följde det som kändes rätt. Så klarade jag av det
snart ett år sen allt började och se vad som har hänt, aldrig att jag hade trott det här om mig själv, men jag älskar det för att jag nu kan säga "vad var det jag sa?".
Den symbol som jag använder mest och som jag alltid slutar med, men det är bara en som får den är <33 och den symbolen betyder något specielt och det vet bara vi <33







Namn, Mail, Blogg,