okej okej...

jag har inte bloggat på länge men är själv inte i fas just nu. Finns mycket det beror på och mycket tankar självklart!

Nä men försöker övertala mig själv att skriva små texter och liknade, tillsut kanske det slutar med en bok - vem vet? :)
Sen mitt fotograferande ska jag ta tag i så det  blir lite mer bilder oså! Tror nog at Speedway är min starka sida att fotografera samtidigt som den är lite en formig faktiskt... det blir trots allt bara runt runt och åter runt som gäller... medans i hästsporten händer det mycket mer specielt på hoppsidan hur man lyckas fånga ögonblicket ock så vidare!
Ja mycket funderande men Speedway ska jag inte ge upp i första taget och inte hästsporten för den delen heller ;)

Fått upp det mesta i mitt rum återstår bara ca 50%... Måste iaf få upp Collaget om Emil - Är väldigt nöjd med den ska jag säga! sen återstår det bara ett skicka iväg bilderna för att få dem o likande... Väldigt mycket med andra ord!
Samt ska jag börja spara till det jag drömt i hela mit liv återstår bara 2950-4450 kr... En till julafton så ska det nog gå ihop sig ;)
om man inte går och vinner mycket pengar hehe...





Några bilder ur Arkivet - Lyckat







Namn, Mail, Blogg,