linköping next

Efter att darton har stått på i ca 13 timmar kände jag att den behövde vila sig lite ;)

om 12 timmar sitter jag i bilen på väg upp till Linköping sjukhus, äntligen har jag fått en tid dit :) oja jag är glad över att få åka då vi ska utreda alla smärtor jag har med andra ord hela mig!
kom på att jag har glömt att skriva upp alla möjliga ställen där jag har haft ont. Men att ha ont i huvudet riktigt bra, ett ont knä, ont i ena låret samt alla sprickor i fötterna o en ny stuckad fot borde räcka va? Om jag nu skulle glöma något. Kommer nog sitta och tänka efter vart jag har/haft ont någonstans hela vägen dit samt på vägen hem fundera över vad jag har missat! Blir en spännande dag imon tror jag minsann!
svar ja - det här är ett mobilinlägg ja. God natt!







Namn, Mail, Blogg,