dygnet runt...

Har inte sovit en endast minut natt... Och tror mig det är sant! Visst man smsa till klockan två på natten men just då var det ca 5 timmar kvar tills jag skulle gå upp. Men åskan hängde i luften och åska på natten för mig är inte kul. Hjärtat slår på max när jag hör muller oja det är jävligt jobbigt! Samt så kokade hela mitt rum typ, så höll på att svettas ihjäl med andra ord, det räckte ju inte dock med att öppna fönstret inte. Sen vid halv fyra började det bli ljust igen -.- och när det är ljust så kan jag inte sova... Så gav upp vid fem halv sex och sket i att sova helt enkelt! Kommer ju bara skrämma ihjäl alla stackars små barn idag eller så... Jävligt trött just nu men det gör över sen när man har kommit in i andra fas ;) men jävligt kul i natt var det iaf :) <33

nu ska man nog packa och göra iordning sig inför helgens äventyr! Väldigt mkt tankar just nu...







Namn, Mail, Blogg,