Vet inte var det är :(

men på senaste tid har jag knappt kunnat äta något... Det går helt enkelt inte, mår dåligt över det. Och blir jag för jungrig då kan jag inte äta någonting då heller för då mår jag riktigt illa. Frukost för mig är nog bland det viktigaste men ibland så kanj ag bara äta 1/5 av frukosten oja det är inte så mycket...
Igår åt jag 1/5 av frukosten och egentligen skulle jag behövt hela då jag dygnade den natten mot allt typ, sämsta dagen av alla...
Dagen bestod av
* 1/5 frukost (flingor&fil)
* Kladdkaka & Vatten
* Glass
* Chips
Och det täckte upp ca 29 timmar... hmm vart väl hungrig som sagt men kände att jag var så pass hungrig att om jag åt något så skulle jag på så dåligt sen... så Isglass är det ända som går ner typ...
Och idag ska vi nog inte nämna ens, vart uppe i ca 14 timmar och ätit
* En liten skål fil, 2 mackor & " glas juice - Fullr normal frukost och vart nog för att jag inte åt så mycket dagen innan.
* Lite godis, samt lite Festis
* En varm macka och vatten
Hmm ja hungrig är jag nu men kan inte äta något utan att må dåligt sen...
Så mår jätte dåligt i huvudet över att inte har ätit något alls i helgen... Och någon vetetig mat blir det inte nu under sommaren heller då man går hemma själv, Lite frukost vid 11, någon godis bit på sin höjd och sen lite mat på kvällen vid sex typ... Hmm ja vet inte hur det ska sluta men bra känns det inte...








Namn, Mail, Blogg,