Dåligt Mobil, Gammal Dator & en dator som aldrig svarar...

Tror att min mobil är dum igen så den kanske inte kan ta emot sms längre... Fy tycker inte om det!
Och när jag skulle installera den på Dartorn så är den för gammal, Har ju XP på min och det tycker jag fungerar bäst för det jag häller på med! :) Men vissa program kan den inte ta och ett av dem var mobilen... Tänkte ladda över lite allt möjligt till darton från mobilen så det blir mer utrymme i mobilen så den förhoppningsvis kan ta emot sms! Så testade med våran andra dator en Vista som troligen tar emot programet, men den darton är slutkörd så antigen svarar den inte på program eller så tar det flera år känns det som för att den ska svara... Har nog väntat i 10 minuter nu och som först då kom det upp något -.-

Blir trött på mobilen som ska tjabba om minnet hela tiden och inte kunna ta emot sms, dels så har jag nog över 5000 sms i mobilen men vill liksom inte radera dem faktsikt ;) Ny telefon är allt vad jag behöver! ;)








Namn, Mail, Blogg,