Eriksmåla igen :)

Nu ihelgen ska jag tävla Thifany i Eriksmåla, dels bara 3 LD men vi har vi har kämpat fullt ut med att komma tillbaka! Vi tävlade ju upp till LC o trännade på LB ett tag.
 
Men i Eriksmåla har jag tävlat 2 gånger förrut faktiskt :) Första gången var med Pascal föra Ridskoleponnyn jag red i ett halv år ungefär! Det gick som de gick men det vart kul och det var det som var målet ;)
Föra gången var 2010 då starade jag två LD med Thifany och jag jag blev placerad i båda klasserna vilket blir att vi var noll-nolla i båda :') 
1:a i Eriksmåla - 2010
 
Bild från 2010 i Eriksmåla
 
Resultaten som blir ska inte förstöra mn lycka för Eriksmåla, likaså är det med Högsby med! Jag har alltid varit glad efter jag har tävlat där och står det Ute på pappret så ska jag inte gå ner mig idet utan jag ska fortsätta kämpa med henne för att 0 ska stå pappret igen!
 
Igår gjorde hon jätte fina galoppombyten, vilket har kommit fram på väldigt kort tid faktiskt! Tänk när hon var åtta åt var det första gången hon galopperade under ryttare! När hon kom till Ridskolan kunde hon i fatta galopp ibland... Och nu går hon fortfarande i ridskolan och tävlar dressyr med mig med godkända resultat. 3år är det som har lagts ner och fler år kvar!
Dressyrtävling i Torestorp - 2012
 








Namn, Mail, Blogg,