I natt jag drömde: Där fick du!

en utav dem bättre drömarna för självkänslan kan man säga.

Men vi tar det från  början då.
Jag skulle in till en kompis på gymnasiet konstig nog. Hon hade Slöjd så jag fråga vart dem hade slöjd, det visade sig att dem var i ett vanligt klassrum ocg gjorde något annat. Sak samma efter det gick jag tillbaka till min skola varav jag stöter på Tyska läraren med sin lilla son på 3år. Vi skämtade om att han skulle äga ut oss på tyska lektionen sen  för att vi var så dåliga.
Jag gick och åt i den fina matsalen, som dem hade byggt om och åt med några av mina vänner. Klockan var rätt så mycket, Skulle ju börja nästa lektion om 15 minuter. Nog med det så går jag iväg sen, när det bara är 5min kvar tills so-lektionen börjar. Men blir sittande hos So-läraren i caféterian och gör lite andra skolarbeten. Det konstigaste är att hon inte går iväg för att ha lektion och bryr sig inte om att jag missar lektionen, Hon var typ inte medveten om att det var lektion. Sen efter typ 40 min frågar hon mig varför jag inte är på någon lektion. Jag säger med ett svar - Det är ändo bara 10min kvar av lektionen och jag kände inte för att gå dit. Väldigt bra eller?

Sen senare på kvällen var det någon uppvisning i idrottshallen, som jag skulle vara med i. Varav jag glömde bort vad jag skulle sjunga. Fråga mig inte varför jag skulle sjunga då. Jag går in genom en av dörrarna själva och mummlar något, på sidorna av hörnen runt omkring mig kommer andra elever från skolan, varav bakom mig kommer han som jag näst intill hatar i det riktiga livet. Det huger ju till varje gång jag ser honom på bild eller i verkligheten. Som sagt han går bakom mig vi ställer oss i ring runt dem som visar upp numret. Sen ska vi börja boxas med den som står vid sidan av oss. Självklart får jag honom att boxas med. men just då visste jag inte att vi skulle boxas så jag kände bara NEJ jag vill inte göra deta, inte med honom iallafall! Jag var ju trots allt lite rädd för vad han skulle göra eftersom att det gick inte fram varför jag gjorde som jag gjorde. Hur som helst så börjar vi boxas, här ser jag min chans att ge igen på honom. Men han får ner mig först och ett par gånger till, men sen lyckas jag få till ett spark (fast man får nog i sparkas i boxning ;P) Så han lägger sig ner och det slutar med att ger sig. Den känslan med att jag har satt dit honom var grym.

----

En av dem mest troligaste drömarna som finns, fast jag säger åter igen - Jag vill inte uppleva det i verkligheten.







Namn, Mail, Blogg,