Huvudvärk o ännu mer - orkar snart igent mer...

Har inte varit i skolan på en hel vecka nu, har fortfarande väldigt ont i huvudet och det blir bara värre och värre. Blir snart att åka kolla upp det åter igen och se om dem hittar något idag. Kunde knappt somna igår för jag hade så ont i huvudet...

Sen vet jag inte om det blir värre pga det som har hänt med, kan säkert har något med att göra också. Sen har jag även för mycket tankar i mitt liv med. Hur jag vill göra med mitt liv, vilka steg jag ska och hur. Det finns så mycket.

Hela den här veckan har varit kaos rent sagt, des värre har jag inte ridit sen i tisdag och kan/får inte rida pga några saker..

Försvinner du kommer du alltid finnas inom mig, Det handlar inte om att hitta någon man kan leva utan i verkligheten, utan det handlar om att klara leva sig med någon själen som inte finns längre

När drömmar blir det verklighet det är då det börja bli värre att leva.

Just nu är allt imot än, det finns inget som kan vara värre än det här, när allt man är lycklig över håller på att förstöras o försvinnas det är då man börja fundera på om allt det här ska hända.

Vi hoppas och tro på det bästa, men det viktigaste är att du har det bra

Men kom ihåg jag kommer alltid älska dig vad som en händer <3 ni är som två räddare i mitt liv <3








Namn, Mail, Blogg,