Det känns...

Kom nyss hem från skolan, har haft ont i huvudet hela dagen och näst intill frusit hela dagen. Man får väl snart ta på sig ytterkläderna kanske?
Har inte varit ett humör alls idag, dels för att jag har ont i huvudet sen att det far så många tankar i mitt huvud just, En del om min framtid - hur ska jag göra? Vilket gymnasium ska gå? Vill jag kanske flytta? och allt där till. Så dagen har inte varit precis toppen. Och inget stal  blir det idag heller. Mamma måste jobba extra och jag orkar värken ordna någon att åka med och främst att jag inte känner mig pigg heller.

Får se hur kvällen slutar, hoppas på att något roligt händer i alla fall :)

Tänkte kanske fixa ett inlägg om något roligt, Är det något just du vill läsa om? - Komentera det i såna fall! :)

'

/fyllekajan







Namn, Mail, Blogg,