20 veckor kvar av...

Det är bara 20 veckor kvar tills vi slutar skolan totalt! O sen har vi lov så det blir bara mindre veckor kvar i själva skolan plus massvis med andra skolfriadagar :O Hihi snart slipper man parkskolan! Längtar som jag inte vet vad! Men det bästa är att det avslutas med att man åker till Tyskland i början av maj :D
En känsla säger mig att sommaren 2012 kommer bli den bästa på länge! Kan knappt vänta nu :')

Idag få jag äntligen börja skritta min finaste ponnie igen :') hoppas bara hon inte är allt för pigg bara!
Sen har jag ju inte ridit på 2 veckor med, tror det är rekod under hela mit liv som ryttare när tränningar och liknade har varit igång , för på sommaren hinner jag inte rida mkt ;) Men nu är det dags igen kan fatiskt säga att jag har inte saknat att rida jätte mycket konstigt nog. Fast har ju varit uppe i stallet alla dagar de här två veckorna så det jämna ju ut sig på något höger ;)
Därför skulle nog shettisar passa mig utmärkt ;) Då behöver jag inte rida men samtidigt kan jag ta hand om dem och köra dem massvis med mer! Önskade jag hade en nu haha...

Det är även ridlektion ikv med! Markarbete tror jag det var o jag vet inte vilken häst jag ska ha, för det finns inte så många att välja på, alla har ju i stort sätt gått en eller två gånger innan och det som e kvar vill jag inte rida eller så kan jag inte för de är för små ;)



Fyllekajan har fortfarande ont i huvudet och väldigt trött så hon funderar snart på vad som händer i livet... HAHA
En siffra är inget som avgör en person utan det är bara ett svar på en fråga <33









Namn, Mail, Blogg,