00:45 - 1:00!!!

Idag var det första dagen i skolan - lika tråkig och seg dag som vanligt. Var trött hela dagen, men somnade inte förrens vid ett i natt, lite surt kanske men ikväll får man väl försöka somna tidigare om det nu går. Har väldigt svårt att somna nu förtiden. Hoppas att det går över snart.

Återstår det en hel termin kvar av 9:an då. Ska man  ge järnet eller? Hmm tror det, vill ju helst få bra betyg för att komma in på ett bra gymnasium som ger bra betalt i slutet. Har tänkt går El och Energi programet med inriktningen drift - som ger ett bra jobb med bra lön (runt 30 000:- efter skatt) sen kan jag bo vart som helst i stort sätt och det är prima!

I slöjden gör jag Dackarnas loga (Blir en typ av tavla i färg) Bild kommer nästa tisdag då jag har ritat färdigt den! Men den kommer bli super känner jag!

Snart blir det stallet, har ju ridlektion idag. Vet dock inte vad vi ska göra, kanske blir dressyr eller möjligen Markarbete. Hoppas på dressyr för då kan jag rida thifany, fast det går inte så bra att galoppera just nu - hon har blivit så tung så hon orkar inte fast hon vill.

Igår kom det lite snö - äntligen! men snön är trots allt lite efterbliven eller?


Bästa Thifany <3

/Fyllekajan








Namn, Mail, Blogg,