Först 100 sen 50 och nu 75

Ja helt riktigt först 100 sen 50 och nu 75 och  ad i hela friden pratar jag om? jo melodifestivalen såklart hehe...

Nä men brukar gissa vilka som ska gå vidare till finalen innan jag har hört bidragen. Sen slutar det ju alltid på någon procent ju.

Första gången fick jag 100% Rätt, alltså att de bidrag jag trodde skulle gå vidare till final gick vidare till final
Andra gången hade jag lite otur då ett oväntat bidrag snodde finalplatsen, men fick 50% iaf och det är bätte än inget, vilket menar med att ett av de bidrag som jag gissat på t final gick till final.
Sen idag då blev det 75% då, Då ena bidraget gick t final och det andra till andra chansen. Blir det inte rätt då om man säger 25% för det ena då? Bidraget har ju trots allt fortfarande chans till final och är närmare final än de andra ju ;)

Så får vi se hur det slutar då om jag det blir 0% nästa gång kanske haha! vi får se helt enkelt, men har redan gissat på vem som tar hem hela melodifestivalen och det är sen första gången ;)

Så vi får se om jag slutar med minst 25% genom hela melodifestivalen, än så änge är 50% som sämst men medel på 75%







Namn, Mail, Blogg,