grym helg

Assså shit denna helgen har varit grymt go! i Fredags vart det lucia i kyrkan o efter det följde Charlie o Joakim med mig hem. Vi skulle har kört singstar men Joakim gömde kontrollen hemma så det får bli en annan kväll! Men satt vid datorn o kollade på videos o pratade om allt möjilgt typ. Vid halv tolv/ett gick Charlie hem till sig för att vi skulle sova då vi alla skulle till Ullared dagen efter :) Oja Jocke sov hemma hos mig, eftersom han bor utanför B-måla o det tar tid för honom att köra ner t M-ås.
 
Gick upp vid halv fem företersom bussen gick vid sex o det tar en tid att gå till OK.. Det var rätt så segt upp men Jocke o jag sov nästan hela vägen upp, sen körde vi sanning/konka fast det var bara sannin geftersom det är lite svårt att köra konka i en buss ;) men kul hade vi :)
 
Väl på ullared så gick jag ner till hästavdelningen först och hittade massvis med saker jag vill ha!! men köpte bara det som var tänkt, o det var ett träns till Thifany och sadelgjord samt orangesett med schabrak o benskydd, men det fanns Neon Rosa o Gröna benskydd oxå samt boots i samma! Skulle lätt vilja ha dem med.
 
Sen gick Jocke o jag till klädavdelning o såklart först på damavdelningen ;) o han hittade en jätte snygg jacka för 50kr till mig :D hittade faktiskt inte så mycket kläder den här gången.. efter det gick vi över till herrarnas o jocke hittade sig en one pice o vi stötte även på Charlie där med. Sen gick vi o åt, efter det var det media avdelningen som gjälde ;) Hittade en del :P 
 
Sen så skulle jocke köpa en systemkamera så vi trog upp till netonet, och han hittade en jätte bra kamera o Charlie o jag är inte alls avundsjuka på honom eller så ;) men vi bestämde oss för att tra in honom i "vårat bilivande företag" så vi kan få tillgång till den :P 
 
På bussen hem sov vi en stund, sen såsnackade charlie o jag, vilket slutade med att vi båda skrattade en hel del hehe :P våran humör är lite sjuk om vi säger så, men kul har vi ;)
 
På kvällen körde vi  hem Jocke hem till sig o efter det gick jag ner till Charlie o vi hade det väldigt roligt och som vanligt så snackar vi om allt möjilgt ;) alltid samma sak :P 
 
Men det har varit en grymt rolig helg med mina bästa kompisar, mår så grymt bra av dem :)
 
Men bra mår jag aldrig till 100% eftersom jag saknar Micke hela tiden <33 Om Micke hade varit med den här helgen hade jag mått grymt bra.. Älskar honom allt mer och mer och saknaden blir bara större och större efter honom, det var så länge sen vi träffades.. <33 min ända kärlek i livet, min finaste kille <3333
Tror saknaden har gjort mig sjuk.. för nu känne jag mig väldigt sjuk, o nätterna blir bara jobbigare.. Älskar dig <33








Namn, Mail, Blogg,