Tävlingen i bilder!

 
1:an i LD:n kom sjukt nära men hon hoppade iaf :) kändes dock inte konstigt, men bild och film ser det konstigft ut
 
 
 
2:an helt normalt allt stämmer!
 
3:an med på allt och tardet jätte bra :)
 
Anridning på 5:an och här ser man min sitts som är lite tillbaka vilket vi försöker fixa! men öronen framåt och jag gillar bilden dock i korsgalopp
Slutade att vi nollade vilket blir min andra nolla på två år i LD! grymt glad över att jag har hittat "vårat" eller mer mitt problem! Så nu jobbar vi hårt med det!
 
LC:n 1:a hindret, fick två startsignaler då jag gick imot hinder nummer två och funktionären river det när de ska fixa det, men hon tar ettan på första försöket :') gillar bilden dock ett minus för min min... men hästen är fin iaf :)
 
4:an oja min stora skräck i det hela... men kommer över på första försöket och ja där tog min enetgi slut tyvärr...
Men hästen hoppade o jag har inte hoppat på den höjden på jätte länge inte ens på träning :P
 
6:an i LC:n. stannade ut mig på 5:an men valde att hoppa 6:an då den låg bra till och var ett räcke, dock kom hon nära men hon hoppade vilket var bra! 
O ja man får hoppa ett hinder man inte har hoppat innan, och thifany bryr sig inte om sakerna i hindrena så därför jag hoppade ett utav de "mer" läskiga hinderna som sista språng ;)
 
Men är grymt nöjd med tävlingen! :D








Namn, Mail, Blogg,