Mitt dröm boende

Hur ska det se ut där jag ska bo? Jo du det ska du få veta, först och främst vill jag inte bo inne i stan - never asså iaf inte nu i början.
Det ska var en gråd för det första, för det andra är ett stall ett måste!
Sen inte allt för många när på boende grannar, ett par går väl an men inte fler! Sen ska det finnas gått om skog med! utan skog = ingen stans att rida ut i lugn och ro ;)
Sen får det inte var allt för stor väg brevid gården liksom en väldigt trafikerad väg. Utan det ska var lugn och ro som man kan njuta av livet på landet!

Det är ett måste för mig annars skulle det aldrig funka för mig och mina hästar som jag vill ha.
Sen ska det såklart finnas plats för annat med och för inte glöma får det inte var allt för långt till en större stad som man kan handla lite vettigt i ;) nä jag äro ingen shoppare precis men det skulle sitta fint med lite att välja på ;)







Namn, Mail, Blogg,