If i could turn back time

Tänk dig det, för sedan veta vad som ska hända och liknade, vilka val du skulle ta och vilka du inte skulle ha tagit. Att veta att den person som försvann för inte så änge sen - så skulle du kunna tillbringa massviss av tid med den som mindre. Att veta vem som är din framtisa kärlek osv.
Det finns masviss med tillfällen där man skulle vilja uppleva igen och vissa som man helst inte ville skulle ske, Om man du kunde Turn Back Time då skulle man veta det och inte göra det man gjorde.

Det finns tillfällen då jag skulle vilja det, gånger då jag skulle vilja skälla ut en person eller bara tillbringa hela min tid med. Att man hade träffat person som liten osv.

Men jag vet av alla mina misstag har jag lärt mig något, och har blivit en bättre person.









Namn, Mail, Blogg,