Bloggen...

Vad har hänt med bloggen??

wickiwallgren.blogg.se vad hände med den? Jo ibörjan gick det väl bra osv, hade många ideér och liknade. Men sen dog allt ut, ja det kan man väl säga. Förklaringen till deta finns nog många. Först o främst kände jag att det inte var lönt att skriva eftersom läsarna inte skrev ner och tyckte och tänkte om det jag skrev. Sen tog ideérna slut och jag som ensam bloggare kan inte bolla fram ideér med några andra, men nu lovar jag att det kommer upp mycket ideér ocj liknade. Sen hände mycket i skolan som jag har lagt mig bakom, endast mina närmaste vänner vet om det här. Ja men nu ska det bli förändring på bloggen punkt slut.

wickiwallgren.blogg.se är till för mina vänner och även mig själv att se vad jag gör om dagarna även för att jag själv ska kunna blika tillbaka när jag blir äldre. Vad jag heter kan ni nog lista ut själva. Komentera vad just du tror att jag heter... Kan säga att det är lätt som en plätt ;) I bloggen kommer det nämnas vad jag gör på fritiden, skolan jag i stort sätt mitt liv, mina vänner kommer det att skrivas om, Thifany jag vem e nu thifany? Kolla längre bak så hittar ni vem just Thifany är. Mina drömar som kanske bli verklighet vem vet??

wickiwallgren.blogg.se är en typ av hästblogg, ja det kommer att skrivas om hästar så klart ;) Men sen kommer fritids skrivande och finns det äns plats till fritid? Fortsätt och läs så märker du det. Umgås jag med hästfolk? Vem vet?

På bloggen kommer det komma upp åsikt, Hiss & Diss, senare kanske Tävlingar, Hot or Not - inlägg. Jag lovar du kommer märka det!

Ett litet krav från er läsare är väl att ni kommenterar vad ni, ja ni just vill läsa om på min blogg. Hästar som jag har ridit? Ja allt det är bara att kommentera och det blir även bra om du bara skriver ett ord...

Ja allt om bloggen

// Wicki







Namn, Mail, Blogg,